piątek, 6 marca 2015

Marcin Pietraszek - Promocja : reklama i public relations w małej firmie. Gliwice : Helion, 2014



    Autor książki, właściciel firmy public relations, świadczącej usługi małym przedsiębiorstwom, dzieli się swoją wiedzą na temat marketingu i promocji, adresując ją do osób samodzielnie 
(lub w formie spółek osobowych) prowadzących działalność gospodarczą. Książka może stanowić praktyczne vademecum polskiego przedsiębiorcy, podpowiadając, w jaki sposób 
w polskich warunkach, bez ponoszenia dużych kosztów, wypromować niewielką firmę. W kolejnych rozdziałach autor doradza, jak opracować strategię promocji firmy,  
jak zdobyć klientów, jak wypromować firmę tradycyjną, 
a jak e-biznes, jak wykorzystać zarówno stare metody 
(m. in. ulotki, kupony rabatowe, mailing), 
jak i nowe narzędzia reklamy (m.in. grywalizacja, crowdsourcing, geolokalizacja).